Ege

Bu okur puanı 3te takılı kaldı acayip gıcık oldum, biriyle tanışmak istesem yazamıyorum ne nefret iş bu lan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Okurluk yardımı alabilir miyiiim?
Selam!