Ege

İçinizden biri değilim, ama yükseklerde ama diplerde dışınızda bir yerdeyim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Ben kendimi arıyordum, içimdeki o yitik insanı arıyordum...