Urbek

Çok şey yapacağım , ölmeyeceğim! Bir devim ben ve görevlerin var! derdim. Ama bu devin tek amacı var şimdi , kimsenin umurunda olmasa da , yoluyla yordamıyla ölmek... Ne olursa olsun , kuyruğu dik tutacağım.
Sayfa 245·Kitabı okudu
Reklam
Çok eski bir gerçektir ölüm , ama herkese yeni gelir.
Sayfa 244·Kitabı okudu
Şükürler olsun , sıkıntısını attı üzerinden ! Görsen , nasıl azarladı beni bu sabah ! Harikaydı !
Sayfa 232·Kitabı okudu
Sizler dövüşmez ve bu nedenle iyi insanlar sayarsiniz kendinizi; bizlerse savaşmak isteriz ! Evet, işin güçlüğü burada işte!
Sayfa 227·Kitabı okudu
Kim anlayabilir onu ? Kendi bile anlamıyor kendini .
Sayfa 196·Kitabı okudu
Reklam