Urbek

_Bir zamanlar yoksul ve gururuma düşkündüm, tıpkı sizin gibi ;sizin yaşadıklarınızı ben de yaşadım muhtemelen. _Bütün bu söyledikleriniz çok güzel, Anna Sergeyevna ,ama bağışlayın beni ...kendimden söz etmeye alışık değilimdir, hem aramızda öyle bir uçurum var ki...
Sayfa 127·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıradan bir insan değilsiniz; henüz gençsiniz, önünüze koca bir hayat var .Neye hazırlıyorsunuz kendinizi?Nasıl bir gelecek bekliyor sizi? Demek istediğim şu: Amacınız nedir, nereye gidiyorsunuz ,ruhunuzda neler var? Sözün kısası, kimsiniz siz, nesiniz?
Sayfa 127·Kitabı okudu
Mutluluk bizim olmadığımız yerdedir.
Sayfa 126·Kitabı okudu
_İnsan düşünecek, bekleyecek ,kendi değerini bilecek yani kendine değer verecek olursa kolay olmaz; ama düşünmezse kendini vermesi çok kolay olur. _ insan nasıl değer vermez kendine? Bir değerim yoksa bağlılığım kimin ne işine yarayacak?
Sayfa 123·Kitabı okudu
_Belki de aşırı titizsiniz. _Olabilir.Benim için ya hep ya hiçtir .Cana candır... Benim hayatım aldıysan ,sen de kendi hayatını vereceksin bana acımadan ve dönüşü olmayacak biçimde .Yoksa başka türlüsünü istemem.
Sayfa 122·Kitabı okudu