Azra Yaşar

Azra Yaşar
@Ebediatam
Biliyor musun,insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne yazık ki ben kapalı sandıkların içindeki koyunları görmeyi beceremem.Belki de büyüklere benziyorum biraz.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Büyükler sayılara bayılırlar.Tutalım,onlara yeni edindiğimiz bir arkadaştan söz açtınız,asıl sorulacak şeyleri sormazlar.Sesi nasılmış,hangi oyunları severmiş,kelebek biriktirir mıymış,sormazlar bile."Kaç yaşında?"derler,"Kaç kardeşi var? Kaç kilo? Babası Kaç para kazanıyor?Bu türlü bilgilerle onu tanıdıklarını sanırlar. Deseniz ki,"Kırmızı kiremitlu güzel bir ev gördüm.Pencerelerinde saksılar,çatısında kumrular vardı."Bir türlü gözlerinin önüne getiremezler bu evi.Ama,"Yüz bin liralık bir ev gördüm "deyin,bakın nasıl "Aman ne güzel ev!"diye haykıracaklardır.
Sayfa 22·Kitabı okudu
İnsanın arkadaşını unutması ne acı.Kaldı ki arkadaşı olan kaç kişi var içimizde?
Sayfa 23·Kitabı okudu
Okyanusun ortasında sal üstünde kalmış bir gemiciden daha yalnızdım.
Sayfa 12·Kitabı okudu