Ben içimdeki bu aşırı duyarlılıktan kurtulabilmek için daha iyi, yükselişte olan ve hatta -neden olmasın- kuş beyinli insanlar görmek istiyorum. Oysa gördüğüm, duyarlılığımı daha da kışkırtan yıkılmış ezikler. Kimi kez ansızın üstüme çöküveren aşırı duyarlılıktan orada ölüp kalacağımı hayal ediyorum. Bir acil servis doktoru gelecek ama tek yapabildiği ölümümü tescil etmek etmek olacak. Ölüm belgesine ölüm sebebi olarak aşırı duyarlılık, yazacak. Bu ölüm gerekçesinden bir ölü olarak bile gurur duyabilirim.