Ve sunu unutmayın. Tanrı’nın, insana en güzel armağanlarını imtihan denen ambalaja sararak verdiği söylenir. Eğer zor zamanlardan geçiyorsaniz bilin ki bir armağanı almaya hazirlaniyorsunuz.
Hayatı istediği gibi yaşama gücü, hatalar yapsa da, lekelense de kendini olduğu hâliyle sevenlere bahsedilmiş bir cesaret ya da ayrıcalık olamaz mıydı?
Yürekteki kışa dayanabilmemizin sebebi, bu mevsimin eninde sonunda geçip gidecegine dair içimizde yeşeren umuttur. Umut, insanı ya yaşatır ya da öldürür. Yüreğe bahar gelir, bazen yazla cayır cayır yanar ama ardından gelecek serin sonbahar umududur insanı ayakta tutan. Umut yoksa bu hayata nasıl katlanılır?