Bazı kelimeler vardır ki daha ağırdır diğerlerinden. Ne benzetmeler vardır altlarında ne anlamlar... Fakat biri vardır ki yükü ağırdır ötekilerden... Soracak olurlarsa nedir diye, dost derim hiç bekletmeden...
Yavaş yavaş ayrım yapmayı öğrendim ve ailedeki herkesin nefret ettiği, asla dinlemem dediği, sonradan adının "klasik müzik" olduğunu öğrendiğim türden hoşlandığıma karar verdim.