Bontebi

Bontebi
@Ebrarnurr
Spoi
Puan vermedi·110 syf.··
2025 3. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2025 22:48
Açıkçası kitabı yirmi iki gün arayla okudum ilk başladığımda yani başrolün annesinin cenazesinde kitap beni sürüklemedi ama yirmi gün sonra kitabı tekrar elime aldığımda beni çok sürükledi kendini toplum normlarından izole etmiş bir adamın duygusuz ruh halini ele alıyor genel olarak baktığımız da doğruyu söylemek gerekirse böyle şeylerin yaşanmasını beklemiyordum kitabı okuduğum süre boyunca başrol bir bakıma kendini topluma karşı soyutlamıştı ve soyutluğunun başına bunları getirmesi bana hayret ettirdi yaşadığı çoğu şeye duygusal değilde olağan şeyler gibi yaklaşması bakış açısı farklıydı ama genel olarak güzel bir kitaptı
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,4bin okunma