Güzel şeyler var etrafımızda. Bazıları bu güzel şeylerin farkına varıyorlar. Herkesin bu güzellikten istifade etmesi için belki,böylesine bir iyi niyet ile ,bir uygun yol bulup sunuyorlar. Sonra herkes kendince nasibini alıyor bu güzellikten. Yerli yersiz hoyratça kullanılmaktan o kadar yorgun düşüyor ki.sonunda "orta malı" diye kimse yüzüne bakmaz oluyor bu güzelliğin.
Karamsarlığın kaynağı ışıktan uzak durmaktır. Gayret atına bin,himmet dile ve ümîd et. Bidayeti parlak olanın nihayetide parlaktır.
Gönül eri garîb olmaz.