Pia Mater bittiğinde çok üzülmüştüm, Arachnoıd Mater'i büyük bir merakla ve heyecanla okuyorum fakat bitmesini istemiyorum... Hayatın en önemli dinamiği, bir provasının olmamasıdır... Bu serinin en önemli özelliği ise asla bir benzerinin olamayacağıdır...