Haruki Murakami'den okuduğum ilk kitap Uyku. 17 gün uykusuzluk çeken bir kadının dilinden dinlediğimiz hikaye çok ilginç geldi. Özellikle uyuyamadığı gecelerde, elinden düşürmediği, yıllar önce okuduğum Anna Karenina kitabını, bir kez daha okuma isteği uyandırdı. Fakat bir iki saatte bitecek kitabı, büyük bir keyifle okuyup sonunda, eee ne oldu şimdi dedirten böyle bir son beklememiştim. Konunun bağlanmadığını düşünüyorum. Sanki yazar bize bırakmış. Buna da siz karar verin der gibi olmuş. Havada kalmış resmen. Bence Japon yazardan ilk olarak okunacak kitap değilmiş. Ama bu yazardan okumaya devam edeceğim. Sizlere bu kitap için okuyun yada okumayın diyemem. Bence sizde okuyup karar verin.