📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sus, kimseler duymasın,
Duymasın, ölürüm ha.
Aymışam yarı gece,
Seni bulmuşam sonra.
Seni, kaburgamın altın parçası.
Seni, dişlerinde elma kokusu.
Bir daha hangi ana doğurur bizi?
İşte o günden sonra güneş , ay ve yıldızların ne yaptığı umurumda değil. Gündüz mü ,gece mi, bilemiyorum! İçinde yaşadığım dünyada kendimi yitirdim ...
Yaşamak, elbet iyidir ama çirkinlikler, basitlikler, zulümler günden güne çoğalmışsa sen de bunları yakından izlemişsen o zaman yaşamak, bir çeşit işkence sayılmaz mı?