Güzeldiii bayağı akıcı ilerledi ama sadece okulda okuyabildiğim için 8 gün(?) Sürdü. Sonunda Mir Aslan neyi nerden anladı pek anlamlandıramadım ama bayaaaa iyiydiiiii
Mir 2Hümeyra · Guardian Yayınları · 2025172 okunma
Güzeldi ama sonlara doğru çok büyük zaman atlamaları olmuş. Yine de beni çok etkilemedi bu zaman atlamaları. Soner'in değişimine hayran kaldım yani bu tarz tedaviler konusunda biraz tecrübeliyim ve bu kadar bi değişim beklemiyordum.
Bu kitap uzun zamandır rafta okunmayı bekliyordu ve arkadaşlarım da bunu oku dediler yani yoksa okuyacağımı düşünmüyordum ama gerçekten güzeldi. Bazı şeyler eksik kalmış mesela Beste'nin mezuniyeti, Leyla ve Murat'ın çocuklarla sahneleri, Umut ve yine çocukların büyümüş, okumuş halleri eksikti. Yine de çok güzel işlenmişti yani bayağı beğendim.
İzler Kalır 2Sude B. · Pukka Yayınları · 2025948 okunma
O KADAR GÜZEL Bİ KİTAP Kİ BAYİLİYORUM YA
yazarı da çooookkk ayrı seviyorum yani Beyza abla benim icin gercek bi abla... ne diyeceğimi bilmiyorum yani Yeval'in konuşması, Zelal'in gerçek kimliği falan fistan derken çok kafam karıştı bu kitapta ama yine de çok begendim. Diğer kitaplara nazaran daha hızlı bitirebildim ve bence rs bitmek üzere gibi gibi yani bu aralar ders aralarında ve evde de okumaya çalışıyorum ve telefondan okumayı da azalttım baya. Bir sonraki kitapta görüşmek üzere
BENİ RS'DAN CIKARABİLECEK Bİ KİTAP YOK MUUU ya yeter artik ayda 1 kitap bitirmeye basladım resmen ve hiç okumuyor da değilim yani wattyde günde 2 3 kitap bitirmişliğim oluyor ama normal kitap okuyamıyorum her neyse kitap baya güzeldi ama oradan oraya atlamıs gibi oldu yani biraz aceleciydi bence. Aksa'nın kaçırılması falan baya detaysızdı. Onun dışında bence çok saçma bir yerde bitti. Larisa ve Leni'nin aynı kisi oldugunu biliyordum ama okumak baya kötüydü... Boris'le kavuşamadan kitabin bitmesi beni cok üzdüüü bir süre wattyden okumayı azaltıp normal kitap okumayı düşünüyorum. Umarim rs biter lutfen bitsinnnn merak ettigim o kadaaarrr kitap var kii... GÖRÜSÜRÜZZZZ