Çocukken kitap kurdu olan beni, kitaplardan ayıran olaylar, insanlar, her neyse… Ve yıllar sonra yeniden büyük bir açlıkla kitaplara sarılışım; şükür kavuşturana !
Artık insanların yenilikleri tanımaya vakitleri yok. Artık hazır şeyler alıyorlar satıcılardan. Ama dost satan bir satıcı olmadığına göre, insanların da artık dostları yok tabii.