Çocukken kitap kurdu olan beni, kitaplardan ayıran olaylar, insanlar, her neyse… Ve yıllar sonra yeniden büyük bir açlıkla kitaplara sarılışım; şükür kavuşturana !
İnsanın dostunu unutması ne kadar üzücü. Herkesin dostu olmuyor. Eğer dostumu unutursam, rakamlardan başka birşeyle ilgilenmeyen büyüklere benzeyebilirim.