Gitsem buralardan arkama bile bakmadan
Senden tek isteyim anılarımızı saklaman
Sevmeyi unutma, sen güzel seversin
Olmadı diye tanrıya isyan edemezsin...
-Olric Bi yerde okumuştum.
"Acele etmeyin güzel şeyler her zaman geç gerçekleşir."
+Evet efendim.
-Bizim ki zamanı mı değildi Acaba olric
+Efendim sizinki yanlış zaman değil yanlış insandı...
(Oğuz Atay)