Ece bal

hangisini okuyum ???
Gör beni yi mi okuyum ya da Doğu’dun limanlarını mı okuyum ? sizce bi kararsız kaldım
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gelecek bir an gelir , gerçek haline dönüşür … sonra hemencecik geçmiş halini alır
Edebiyat
Şiddet her zaman gözle görülecek şekilde ortaya çıkmadığı gibi , her yarada kanamaz .
1000Kitap
İnsan bir kafesten kurtulsa bile , çıktığında kendini bulduğu yeni yerin aslında daha büyük bit kafes olması olası mıydı acaba ?? Öyle olmasa güzel olur ya
Edebiyat
Herkes bir şeyi dert ederek yaşıyor zaten …
Alıntı