Kocaman,bulanık bir bütünlük var içimizde,duygularımız da gözlerimiz de bulanıklaşıyor ;sonra özlüyoruz kendimizi bütünüyle bir şeylere verebilmeyi ,tek bir yüce duygunun bütün benliğimizi kuşatmasını…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbirimizin eşit olmadığını ve olmayacağını biliyorum elbet ama sırf saygınlığını kaybetmemek adına sıradan insanlardan uzak duran birinin,yenilgiden korktuğu için düşmanından saklanan korkaklar kadar suçlanması gerekir.
İnsanlar tekdüzedir;çoğu yaşamlarının büyük bir kısmını var olabilmek için çalışarak geçirir,ezkaza özgür bir an yakalasalar , öyle kaygılanırlar ki , ondan kurtulmak için denemedikleri yol kalmaz.