Classky

Classky
@Ecemercan
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Twitter: classkyy
Gönül ister ki ben seni saçlarının dağınık bir durumda olduğu güzellik içinde göreyim. Ancak ne faydası var, ne zaman senin saçların dağınık olursa, benim de zihnim darmadağın olur...
Reklam
Yani Tahir’i Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?
Şiir insanı yakmadıktan sonra ne işe yarar?
Sayfa 80·Kitabı okudu
“Gönlüm gerçekten çok hassastır. “
Sayfa 38·Kitabı okudu
9/10
·140 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2017 20:34
Bir hafta sonra dahi okusam çok farklı anlamlar çıkacağına emin olduğum derin bir kitaptı. Bir adamın çaresizlik içinde böyle çırpınması, gururunun ve kibrinin yüzünden yaşadığı sıkıntıların böyle çarpıcı bir şekilde tasvir edilmesi çok etkileyiciydi. Kısa bir kitap olmasına karşın bir çırpıda okunacak türden değil. Hatta kitabın etkisinden çıkmak zamanımı alacağa benziyor. Kahramanın kitaba neden o sözlerle başladığına okudukça daha çok anlam veriyorsunuz.
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,6bin okunma