Nazım hikmet ran
"Şehrime gel sevgilim.
Yarın çık gel.
Bırak her şeyi, bir bekleyenin var da gel.
Gel ki bu şehir adımlarının almam lazım.
Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın.
Gel ki nefes alayım.
Gel."
Atilla İlhan demedi mi sana, kirpi gibisin çocuk, her tarafını diken, diye. Söylemedi mi sana da, kim elini uzatsa delik deşik, üstelik sen de kan içindesin. Atilla İlhan da mı tanıyordu seni? Yoksa var mı gerçekten senin gibi niceleri? Yoksa biz kadınlar, hep mi seviyoruz şu Kirpileri?