Diğerlerini yargılandığın gibi kendini de yargılıyorsun. Yoksunluk çektiğin sürece sevemezsin. Kendine güvenmeye başladığın andan itibaren senin için neyin iyi olduğunu bilebilirsin. Ancak bu şekilde reddedilme korkusu duymadan en derinindeki arzularınla uyum içinde yaşayabilirsin. Kendinle arkadaş olduğunda artık yalnız kalmaktan korkmazsın.