Tuba yazmaz

Tuba yazmaz
@Ecrin4444
"Kalbim bu asrın dengi değil. "
Her şeyi anlıyorum ve bu beni öldürecek...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bana kalırsa insanlar sadece öğlene kadar çalışmalı. Öğleden sonrada dere kenarına gidip, resim yapmalı, felsefe yapmalı, tartışmalı. İnsanlık ancak böyle gelişir zaten. 70 sene insan bir ev almak için çalışır mı kardeşim? ". (Haluk bilginer)
"Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç. Sana diyeceklerim söylemekle bitmez..."(Özdemir Asaf)
Hangi mutsuzluğu hangi mutlulukla bağışlar insan...
"Orasını kurcalama." "Ama beni görünce gülmüştü." "Unut gitsin Galip. Unut gitsin."