Tuba yazmaz

Tuba yazmaz
@Ecrin4444
"Kalbim bu asrın dengi değil. "
Artık yalnızca sen varsın benim için, beni tanımayan, bana dair hiçbir şey bilmeyen, hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi her şeyi ve herkesi alaya alan sen. Evet, sen, beni tanımasam da hep sevdiğim sen.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü hiçbir şey, bir çocuğun gizli sevgisiyle emsal olmaz; bu sevgi yetişkin bir kadının arzusunu içinde barındırır, ama hep boyun eğen, perde arkasında hizmete hazır, tutkulu bir sevgidir.
"Sana, ben, hiç bir zaman tanımamış olan sana.." yazıyordu.
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Ne çok insan vardı trafikte! Birbirlerinden kopuk, diğerlerinin neler yaşadığından habersiz ne çok insan vardı. Çeşitli amaçlar peşinde, çeşitli kaygılarla akıp gidiyordu hayat. Ama kimse kimsenin hikayesini bilmiyordu.