"Şapşal "dedi ona,küfürü sevecen bir tonla vurgulayarak, karanlık olan dışarısı. Dışarıda yağmur yağıyor ama burada yok;dışarısı soğuk ama burada en ufak esinti yok;dışarısı insan dolu ,burada kimse yok;dışarıda ay ışığı bile yok, burada en azından mum var.
Şairler dolunayı severler, hakkında binlerce şiir yazılmıştır. Oysa veronika en çok yeniayı severdi, çünkü daha gelişecek,büyüyecek, kendi yüzeyini tümüyle ışığa boğacak zaman olurdu, kaçınılmaz yok oluşundan önce.
Gönlümdeki gizli şeylerin hepsini sadece sana açtım, tıpkı erlerin açması gibi. Onun için aramızdaki hukuka sıkıca bağlı kaldım. Zaman üzerime yürüyünce dostumun sen olduğunu daha da çok tastik ettim.