Eda

Eda
@EdaKrkc
Ancora Imparo
Benden birşey anlamadıklarını sananlar, kendi boylarına göre kesip biçtiler beni.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim için bir sonuç değildir tanrısızlık, hele olay hiç değildir; içgüdümden gelir düpedüz. Biraz çokça meraklıyım ben, sorunlarla doluyum, kendimi beğenmişim.
Yalnız üstün gelmiş şeylere saldırırım, gerekirse üstün gelmelerini beklerim.
Savaşa gelince, o başka şeydir. Yaradılışımdan savaşçıyım ben. İçgüdüdür bende saldırmak. Düşman olabilmek, düşman olmak