Çiçek gibi

Çiçek gibi
@Eda_1903
"Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan çok daha zordur Kendini yargılamayı başarabilirsen, gerçek bir bilge olmuşsun demektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biliyor musun, insan çok hüzünlü olunca güneşin batışını bir başka sever."
Acıdır bir dostu unutmak. Dünyada kaç kişinin bir dostu var ki?
Okyanusun ortasında bir salın üstünde kalakalmış bir kazazededen bile daha yalnızdım.