Ölüm acısı, bence ayrılık acısının yanında basit kalır,
Çünkü... Şahin ile her ayrıldığımizda ben binlerce kez ölüyordum aslında. Keske bir kere gerçek olsaydı da dinseydi artık kalbimin bu sızısı
Ve sen..
Her yerde aradığın,_ izini sürdüğün o Gülşahla karşılaş-
mayı, tanışmayı bu kadar çok istiyorsan.. Aynaya bak Sevgili Okur. Ben senim, sen bensin.
Beni bu kadar sevip sahiplendiysen bende kendi yansıman gördüğün içindir. Benim yaralarıma benzer yaraların var senin de.
Sahi aşk, bir kazananan ve kaybedenin. olduğu bir oyun, bir iktidar mücadelesi miydi ?
Yoksa insanın duygularını özgürce yaşadığı, hayatın içinde nefes alabileceği bir arka bahçesi mi?
Neydi yahu aşk?
Nasıl bir şeydi?