Eda Genç

Eda Genç
2+2=1
"Canını herkes yakar ama canını canın yakarsa o zaman mevzu büyük." "Canım mısın, Saka?" "Değil miyim, Sanrı?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şımaracak bir ailesi olmayan çocuklar fazla usludur.
Her gün bir şeyimizi, bir gün her şeyimizi kaybetmekten ödüm kopuyor.
Eskiden gözlerim görmüyorken insanlar daha iyi ve dünya daha aydınlıktı. Şimdi görüyorum ki ışık sandığım şey aslında koskoca bir yanılgıdan ibaretti.
Akıl acımaz. Akıl öyle bir acıtır ki yaşamayan bilmezdi.