Edaaaa

Ben iyi bir insan olmak istiyorum; ruhumun şeytanlaşması fikrine tahammül edemiyorum.
Sayfa 113·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz.
Sayfa 112·Kitabı okuyor
Sevmekten vazgeçtiğimiz insanların duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şeyler vardır.
Sayfa 103·Kitabı okuyor
Mutluyken hep iyi insan oluruz; ama iyi insan olduğumuzda illâ mutlu değilizdir.
Sayfa 91·Kitabı okuyor
Mevcut durumda kendimizi hep yanlış anlıyor, başka insanlarıysa nadiren anlayabiliyorduk.
Sayfa 68·Kitabı okuyor