Okuduğum en ilginç kitaplardan biriydi. Bir kızın başına gelebilecek en kötü şeyi ailesiyle birlikte nasıl başa çıktığı ve neler yaşadığını anlatıyor fakat sonu umduğumuz gibi bitmiyor hayret ettirici bir kitaptı beğenmiştim .
17/10/2025
Bu kitabı okuduğum zamanlar çok fazla empati kuramamıştım fakat yıllar sonra o insanlara umut olduğumda aslında amacım acımak değildi onlara hayatlarındaki kolaylığı sağlamaktı , her zaman bizden biri olduklarını inandırmaktı:)