Eda

Eda
@Edactrkk
Bildiklerimi ezberlemeye değil, bilmediklerimi öğrenmeye...
Niçin bir daha mümkün değildi? Bir kere mi olacaktı. Böyle hayatı sevdiren, her şeyi güzel gösteren o hayat, o büyük neşe... Artık onlar gitmişti, öyle mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın hayatını temizliği, saflığı, namusu için feda edebileceği bir kadın bulmak ne kadar güç olduğunu düşündükçe kalbi derin bir acıyla sızlıyordu.
Dünyada sabit, dengeli bir gerçek, yüce bir fikir olmayıp zamana , mekâna, şahsa göre, hep boş, hep manasız kalışlarını tekrar...
"Deniz köpükler içinde... Rüzgâr etrafta fişek gibi patlar... Yelkenler çırpınır... Sandal dalgalarının göğsüne sarhoş hâlde yaslanmış uçmak da değil yüzmek de değil... Bir hâl ki..."
"Tam tersine zavallı erkekler, Suad Hanım; bir kadının ne olduğunu anlayanlar için asıl zavallı olan erkeklerdir. Kadın olmayınca erkek hayatının ne kadar kuru, yağmursuz, tesellisiz siyah bir çöl olduğu bilseniz.