“Gene de duramadım;fakat aşk,dedin.Biz Türkler açıksözlüyüzdür.Kendimizi tutamayız .Birbirimizi ne kadar yeni tanımış olsak da,yarım saat geçmeden içimizi döker ve fakat aşk ,deriz .”
Belki ,yaşadığını sandığın hayat bir rüyadan ibarettir ve uyandığı zaman o da bütün gerçekleri görecektir; ya da herkes uyumaktadır da onun yaşadıkları gerçektir.
“Şu anda ,sana güzel bir söz söyleyebilmek için,on bin kitap okumuş olmayı isterdim,” dedi:”Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek:seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda.”