Çok çok iyi yazılmış bir öykü kitabı.Yazarın diline anlatımına hayran kaldım.Çok samimi bir üslupla yazılan mizahi bir dili var okurken bütün olayları gözünüzün önünde canlandırıyorsunuz.Kitabın son sayfalarına geldiğimde şaşırdım çünkü ilk hikayeyi son hikayeyle tamamlamış ve bu ayrıntı benim çok hoşuma gitti.Kalemi güçlü bir yazar öykücülükle mi devam eder bilmiyorum ama iyi bir roman yazarı olabilir kesinlikle.Mutlaka okuyun çok keyif alacağınız bir kitap.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendini kırk beş derecelik anason suyuna vurmayıp oniki derecelik üzüm fermentiyle oyalayan kişi kabullenmiştir çünkü ,yaşıyordur.Atacağını atmış,yiyeceğini yemiş,önündeki maçlara bakıyordur.Matematik katiyen yanılmaz.