Eda

Eda
@Edakll
“Yaşayışta sadelik, düşüncede ihtişam.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana okuduğun kitabı söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.
Yorumlarda Buluşalım!
Eda
Aşk Hikâyesi
Tanrı’nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur.
Ulas isimli okura yanıt verildi
Eda
Bakış açınız ve yorumunuz muazzam 🫠🙏🏻Ne kadar güzel yorumlamışsınız çok benimsedim.
"Sevilen alıntılar" etkinliği, haydi sen de katıl!
💬Okuduğun kitaptan beğendiğin bir cümleyi/alıntıyı yoruma bırak, ben de en çok beğeni alan 10 yorumu ileti haline getirip onu yazan okuru da yanında etiketleyip burada paylaşayım. ❤️Kim bilir, belki bir cümlemiz bir okurun o kitabı okumasına vesile olur... ⏳️Bu gece saat 2️⃣2️⃣.0️⃣0️⃣'ye kadar katılım sağlayabilirsiniz. ⚠️Birden fazla alıntı paylaşmanız mümkündür.
Yorumlarda Buluşalım!
Eda
“Kötülük,” dedi Simyacı, “insanın ağzından giren şeyde değildir.Kötülük oradan çıkandadır.” Simyacı
Aşk cevizi, beğenen aşkı buluyor.(inşallah) Öyle diyolla... 🤪
Duygu ve Düşünce
Eda isimli okura yanıt verildi
Eda
Âdem ☺️☺️