Edanur D.

İdame-i Hayat Nedir Ve Neden Önemlidir?
Devamlı "Bilmiyorum," demek olmaz, biliyorsanız konuşacaksınız. Çünkü siz hep böyle derseniz bir süre sonra bildiklerinizi de dikkate almazlar. Farkınıza varmaz, bilginizi takdir etmezler. Demek ki her şeye "Ben biliyorum," diye atlamayacak ama bildiğinizi de yeri geldiğinde söyleyeceksiniz.
Sayfa 106 - Kronik Kitap·Kitabı okudu
Söyleşi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İdame-i Hayat Nedir Ve Neden Önemlidir?
İnsan çevresinden çıkar. Kişileri, içinde yaşadıkları şehirler üretir. Kendine has çevreler ortadan kalktığından, herkes her yerde aynı şekilde yaşadığından birbirine benzer, kendine özgü renkleri olmayan kişilerle doluyor etraf. Seri Üretimdir bu.
Sayfa 96 - Kronik Kitap·Kitabı okudu
Söyleşi
İdame-i Hayat Nedir Ve Neden Önemlidir?
Pandemiye, virüslere, insanlığın kendi başına açtığı türlü belalara rağmen enseyi karartmayın. Çünkü bu âlem yaşadığı, batmadığı sürece devamlı bir kurtuluş umudu, daima bir iyilik söz konusudur.
Sayfa 93 - Kronik Kitap·Kitabı okudu
Söyleşi
İdame-i Hayat Nedir Ve Neden Önemlidir?
Güzellik sadece fiziki bir mesele değildir. Huzurla çalışırsanız, insanlarla ve kendinizle huzurlu, dingin bir ilişki kurarsanız bu zaten bir güzellik getirir, görünümünüze siner, kendinizden memnuniyet duymaya başlarsınız. Ruhunuz bir esenlik kazanır. İşte hayatta Önemli olan da bu esenlik, bu ferahlıktır.
Sayfa 91 - Kronik Kitap·Kitabı okudu
Söyleşi
İdame-i Hayat Nedir Ve Neden Önemlidir?
Hangi sınıftan, hangi gruptan gelirse gelsin; dünyaya mutlu bakmak insanların hakkı ve görevidir. Bu çok önemlidir. Hayata iyi bakacaksınız, her zaman bir çıkar yol araştıracaksınız, olayları iyi yönünden görmeye çalışacaksınız. Bu; "Eleştirilerinizi yapmayın, itirazdan kaçın," anlamına gelmez ama sağlıklı düşünmek için iyimserlik de gerekir.
Sayfa 89 - Kronik Kitap·Kitabı okudu
Söyleşi