Edanur Seven

Edanur Seven
@Edanrsvn1
Şimdi bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim. -Franz kafka x.com/seven_edanurr?t...
Gözlerinde ki ağrıya güvenerek uzanmıştım parmaklarına..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Döndüm, yâr, vurgunum ecele Sevda sürgünü geceme Serdi, yüreğim Dağlanır, ağlarım, kader adımı derine Gömdü, gülemem yüzüne Gönlüm bin türlüsüne Söndü, yüreğim Dağlanır, ağlarım bu veda türküsüne.. 🎶
Sana kaderim dedim, Bir yol çizdim ve o yola adını verdim. Sendelemedim, düşmedim, yıkılmadım, dizlerimin üstüne dahi çökmedim. Gök ile birleşen denizin ufku gibi güzelliğin Sende gördüm Rabbin sanatını Arttı inancım, şükrüm çoğaldı Sen benim hamdıma vesilesin. Temizledim kalbimi, arındırdım günahlardan Süpürdüm zihnimden bütün kirli düşünceleri Sana yaraşmalı berrak olmalı tüm hücrelerim Kalbimin ritmi artar, ben adını hecelerim Tabelalar, reklam panoları ve sokak isimleri Adını gördüğüm her yerde donar kalırım İsmini oluşturan harflere yetmez dilimin kabiliyeti Yitirir kanatlarını uçmaz gönlümün güvercini Seni yâd ederim ve açılır önümde ızdırap vadileri
Fakat benimkisi kalp yorgunluğuydu. Çünkü aklım, bırak soğuğu, dışarıdaki yağmuru dahi içine alan o yıkık evde idi. Az sonra avazım çıktığınca gökyüzüne bağırdım. Kendilerini karamsarlığa inandırmış, yardım severliği unutmuş, gözlerine perde inmiş bütün insanlara uzun uzun seslendim. Sesime dönüp de bakan olmadı. Usulca kapıyı kapattım. Çünkü uyumaya devam ediyordu insanlık...