Eda Nur

Günaydınnnn:)
Taşın çiçek açmadığını suyu boşa harcayınca anladım.🌼
Alıntı
Reklam
Günaydınnn:)
Ne güzel demiş şair; Gönlümün gördüğünü Gözümün gördüğüne değişmem..
Alıntı
İyi akşamlar :)
En güzel intikam "başarıdır." Sizi sevmeyen herkesi üzer. 🌼
1000Kitap
Elbette can sıkıntısından. Öyle bir sıkıntı ki azizim, nereye gideceğini bilemiyorsun.
Sayfa 307·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam