Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum.Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu.Acı,insanın birlikte ölmesi gereken şeydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Daha çok anlat,”dedim.
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok,Elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz.”
“Gider gibi yaparız.”
“Xururuca!”
“Ne var?”
“Ağlamak kötü bir şey mi?”
“Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,
Budala.Neden sordun?”
“Bilmiyorum.Bir türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes…”