Edanur

Edanur
Konuşamam, Yalnızca Kurgusal Karakterler!
MİLLİE&ANDREW&NİNA
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 14:42
Geldim geldim geldiimm! Herkese merhaba. Şu sıralar tüm gündemi sallayan o filmin kitabını filmine gitmeden okumak istedim. İlk defa bu tür bir kitap okuyorum ve asla pişman değilim. Kitabı bitirdiğimden beri içim huzurla dolu resmen :D Çünkü beklentimi karşıladı... Uzun zamandır okuma listemde olan kitabı bana ancak bu kadar merak uyandıran bir fragman okumamı sağlayabilirdi bunun için teşekkürler :D Öncelikle bu kitabı gerçekten ama gerçekten spoilersız yorumlamak çok zor... Konumuza gelecek olursak; Kitap Psikolojik/Gerilim konusunu içeriyor. Nina ve Andrew güzel çiftimiz. Nina başkasından hamiyleyken Andrew'le evleniyor. Her ne oluyorsa evliliklerinden sonra oluyor ve Nina için kabus başlıyor. Millie, eski suçlu bir mahkum. Hapisten şartlı tahliyeyle çıktıktan sonra kendi düzenini kurmaya çalışıyor. Bu sırada yolu evlerine yardımcı arayan Nina ve Andrew'in evine düşüyor. Nina akıl sağlığı sorunları olan bir kadın. Millie'ye başlarda aşırı yakın ve samimi davranıyor. Millie evde yaşamaya başladıkça hiç beklemediği gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalıyor. Nina bu süreci Millie için hiç kolaylaştırmıyor. Ama bilmedikleri şey Millie'nin de göründüğü kadar masum biri olmaması... Şimdi neye nasıl yorum yapacağımı hiç bilmiyorum çünkü dediğim gibi ne dersem spoiler olacak :D Ben kitabı okuyup belli bir zaman sonra gidip fragmana bakıyordum ve daha da heyecanlı hale geliyordu. Öncelikle kitaptaki çoğu sahne filmde yer almış gördüğüm kadarıyla. Kitap üç kısıma bölünmüş. İlk kısım Millie'nin geldikten sonraki kısımı. İkinci kısım gelmede önce olanlar üçüncü kısım ise birinci kısımın bitiminden sonrası. Onca olayı 350 sayfaya nasıl sığdırdığı hakkında hiçbir fikrim yok. Kitap ilk 150 sayfa falan stabil şekilde ilerliyor ama biraz sabrettikten sonra heyecan,aksiyon,gerilim
1000Kitap
HizmetçiFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 202311,6bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
CHASE&JULİET
4/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2026 23:24
Herkese merhaba. O çok konuşulan ve merak edilen kitabı sonunda okumuş bulunmaktayım. Baştan belirtmeliyim ki pek iç açıcı bir incelemeyle gelmedim. Konumuz yok arkadaşlar ama olanı kısaca özetlemek gerekirse; Chase ve Juliet çocukluktan beri arkadaşlar. Juliet'in abisiyle Chase çok ama çok yakın arkadaş. Juliet'in anne babası ölünce her nedense bu kahramanımız Chase kendisini bunlara adamış. Juliet, üniversiteye gitmeden önce bekaretini kaybetmek istiyor. Bunun içinde kendine artılar ve eksiler olan bir liste hazırlıyor. Bunun sonucunda kendisini abisinin en yakın arkadaşına yani Chase'e sunarken buluyor. Ondan bekaretini almasını istiyor. Chase ise Juliet'i reddediyor ve sonrasında sekiz yıl boyunca görüşmüyorlar. İkiside olabildiğince birbirlerinden kaçıyorlar. Daha sonra Juliet başkasıyla olan nişanında karşılaşıyorlar ve işler ikisi içinde değişiyor. Juliet, Allah aşkına bu kaçıncı seviye bir iştahtır ? :D Yani ben anlayamadım gerçekten. Adam seni defalarca reddetti ve sen bir şekilde kendini kabul ettirmeyi başardın. Yani karakter analizi yapamayacak kadar kitabın konusu, duygusu yoktu size öyle söyleyeyim. Ne aşklarını hissedebildim ne üzüntülerini ne başka bir şey. Yazar bu kitabın yazdıkları arasında en sevdiği olduğunu söylemiş nedenini henüz anlayamadım. Ya da kitapta çok can alıcı nokta var da ben mi göremedim bilmiyorum. Kitabı okuduğunuzda aklınıza Grinin Elli Tonu geliyor ama asla alakası da yok. Orada bir konu vardı. Bir aşk vardı. Hisler vardı. Burada hiçbiri yok. Sadece birbirinden fiziken olarak hoşlanan bir çift, imkansızlığın verdiği haz, yasağın verdiği tutkuyla birbirlerine çekilen iki genç. Sonrasında cinsel birlikteliklerinde yakaladıkları uyumla beraber birden bire sevgili oldular. Chase, sahip rolündeyken birden bire tüm o hayatını bırakıp
1000Kitap
Avın FısıltısıAmanda Richardson · Koronis Yayınları · 2025186 okunma
DOMİNİC&ALESSANDRA
9/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2026 11:03
Herkese merhaba, iyi seneleriniz olsun. 2026'nın ilk kitabını bitirmiş bulunmaktayım. Aslında 2025'e ait bir kitap ama verdiğim aradan dolayı yılın ilk kitabı oldu kendisi. Fazla uzatmadan incelememize geçelim. Evet Dominic ve Ale, isimlerini defalarca duyduğum, uğruna editlerin yapıldığı o çifti sonunda okumuş bulunuyorum. Öncelikle daha derin bir hikaye okuyacağımızı düşünüyordum. Barışmalarından sonraki evre vs. Bir ara mafyatik olaylar oldu ve üstün körü geçildi. Tamam mafyaya girmesin ama Dominic bu işin içine sürüklendi, hatta bir şey olacak korkusu verildi sonrasında zaman atlaması yaşadık. O zamanı çok kısa okuyup sonra bir daha zaman atlaması yaşadık derken ben tad alamadım. O bankayı neden alamadı ? Daha sonra diğer bankayı neden aldı ? Kardeşi nereye kayboldu ? Yani aklımda hep bir soru işaretiyle kalıyorum zaman atlaması olunca. Dominic, bence çok iyi bir koca ama Ale'yi kaybettikten sonra. Onun öncesinde Ale'ye ihanet etmemiş olabilir ama ilgisizlik,çabasızlık ve görmemezlikte ilişkiye bir tür ihanettir. Zaten o hipnozdan çıkabilmesi için her şeyini yani eşini kaybetmesi gerekiyordu. On yıl boyunca Ale nasılsa hep orada, yanında, yamacında diye her şey yolunda sanmış. Erkeklerin kronik hatalarından biri de bu. Kadının sesi çıkmayınca her şey yolunda zannediyorlar. Asıl mesele ise çok farklı. Bir kadın susuyorsa, vazgeçmiştiri Dominic'in yaşadığı şeyle beraber çok net görüyoruz. Alessandra, sen mükemmel bir kadın, mükemmel bir eşsin. Bu zamana kadar Dom'un hep yanında olmuş, yükselmesinde elini tutan, sırtına dayanak olan, maddi manevi tüm desteği olmuşsun. Sevgin aslında hiç bitmemiş, sevdiğin için böyle olmuşsun. En sonunda kendin için sessizce çekip gitmen beni çok etkiledi. Gidişin bile olaysız, yıkımsız, sessiz sedasız oldu. Gerçekten vazgeçen
1000Kitap
Hırs KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2025981 okunma
KAİ&ISABELLA
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 94. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2025 10:49
Herkese merhaba. Serinin ikinci kitabıyla karşınızdayım. Hiç uzatmadan yorumuma geçiyorum. Isabella, yirmi sekiz yaşında,kendi tutkularının peşinde koşarken hayata tutunmaya çalışan genç kızımız. Bu hayatta henüz nerede olduğunu çözemeyen, içten içe özgüvensiz, her şeyde başarısız olduğunu düşünen ama en ufak bir destek alsa her şeyi başarabilecek bir karakter. Kai, hırslı, çetin, soğuk savaş tanrısı gibi ortalıkta gezinen başarılı bir iş adamı. Kibirli diyebilir miyiz belki biraz ama bunda asla haksız değil. Adamın hayatında 'kaybetmek' kelimesi yok. Buna yer yok. Bir kere oluyor ve onda bile kaybetmiş diyemiyoruz çünkü hileyle kazanılmış bir savaş galibiyet değildir sonuçta. Öncelikle birinci kitapta fazlasıyla gördüğümüz Kai ve Isabella'nın beni yanıltmadığını görmek mutluluk verici. Kai sen gerçekten mükemmel bir adamsın. Muhtemelen en naif, en düşünceli en yeşil bayrak adamsın. Isabella senin gibi bir adama rastladığı için çok şanslı. Birbirinizi bulmanız bir yılı bulmasına şaşırdım. Birbirinize dayanmanız daha kısa sürer sanmıştım. Aranızdaki elektrik bir önceki kitaptan dahi hissediliyordu. Onca olaya onca kaosa rağmen, başında onca bela olmasına rağmen yine de Isabella'dan asla vazgeçmedin sana helal olsun. Isabella korkularına yenildi. Kendisinden korktu, değişimden korktu, yapamayacağından korktu, seni dibe çekmekten korktu ama sen tamamen ona teslimdin. Hep içimden 'acaba Kai ne zaman sıçıp batıracak' dedim ama onu bile yapmadın ya sana helal olsun. Isabella'yı en başından beri desteklemen, ona kendini senin gözünden göstermeye çalışman çok tatlıydı. Önce aileye özel alanını verdin, ona en kıymetli parçayı yani daktiloyu verdin, Isabella'nın kendisi için hiçbir zaman yapmayacağı şeyi yapıp sana okuman için verdiği taslağı en önemli yayın evine
1000Kitap
Gurur KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2024984 okunma
DANTE&VİVİAN
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 93. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2025 19:00
Herkese merhaba, hayırlı kandiller Eveet... Sonunda bu seriye başlayabildim. İlk zamanlar o kadar popülerdi ve o kadar herkesin dilindeydi ki asla okumak gelmemişti içimden niyeyse. Popülerliğini kaybedince okuma hevesim geldi ve pişman oldum. Ama bu pişmanlığım keşke daha önce okusaydım yönünde bir pişmanlık. Yani asla kötü olduğu için falan değil. Nedense bu kadar herkesin dilinde olan bir kitabı veya seriyi o an okuyasım gelmiyor. Neyse geç olsun güç olmasın diyelim ve konusunu atlayıp incelememize geçelim. Vivian, sana bayıldım kızım. O kadar güçlü, ne istediğini bilen, kendi değerini bilen, o kadar ateşli bir kadınsın ki Dante'nin sana hayran olmaması imkansızdı zaten. Ailene karşı duyduğun minnet duygusu seni her ne kadar aşağı çekmeye çalışsa da buna izin vermemen seni inanılmaz cazibeli kılıyor. Evet ailenin yanında farklı bir Vivian'sın ama itiraf et kendin olarak karşılarına çıkmanın, onlara seni olmadığın bir insan yapmasından bıkıp kendi benliğini ortaya çıkartman biraz da Dante sayesinde... ama önemli değil. İşine karşı olan bağlılığın ve başarıların seni Dante'nin gözünde daha farklı bir kadın yaptı diyebiliriz. Hele ailene çıkmayan sesinin Dante'ye hiç susmaması inanılmaz keyifliydi. Aile konusunda bir nebzede olsa seni anlayabiliyorum. Vivian, ailenin küçük kızı. Baskıcı bir anne babayla büyümüş. Onların bir sözü yetiyordu Vivian için. Babası tam bir sonradan görme görgüsüzün teki. Dante, sen inanılmaz bir adamsın. Şimdi belki bazıları seni başta sevmemiş olabilir ama inan ben seni anlıyorum. Kim olsa aynı şekilde tepki verir, aynı şekilde yaklaşırdı olaya. Hele hele dua et seni Ana Huang yazdı Dante, bulunduğu hayatın hakkını veren bir karakter diyebiliriz. Güçlü, duygularıyla hareket etmeyen, akılcı ve sonuç odaklı bir adam. Kontrol ve güç
1000Kitap
Öfke KralıAna Huang · Martı Yayınları · 01,984 okunma