" Günler, geceler boyunca yalvarmışam. 'Sen kızsın, başının dikine gidemezsin' demişem. Dinlememiştir. Bir soysuz için ailesini ve de namusunu satmıştır. "
Ben insan olmanın zor olduğunu düşünüyorum Zihni Bey. Bu işin kadını, erkeği yok. Kişinin isteğiyle, toplumun değer yargıları her zaman örtüşmüyor. Aksine çoğunlukla çelişiyor. İstediği gibi yaşayamamak ise insanların psikolojisini bozuyor.