Ilânihâye

Ilânihâye
@Edauyslll
حافظ
Sözünü bitir kimse yeter demeden..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlayalım bakalım...
Bin anlam yüklü bir tebessümün ağırlığıyla vedalaşmak
Sayfa 280·Kitabı okudu
Ama bir şeyi öğrendim. Sevgiliyle hiç dokunmamak ve kalbini, kalplerin gerçek sahibi olan Allah'a teslim edip aşkı öylece tatmak. Askin hamurunu dostlukla yoğurmak ve o dostluğun sürmesini istemek.
Sayfa 279·Kitabı okudu
Çünkü sevgilinin gelişini beklemenin lezzeti bütün ömrümü doldurmustu. Gelişini beklemek güzeldi de ya giderse korkusu içimi kemirip duruyordu
Sayfa 222·Kitabı okudu
Hayat ne garip değil mi; kimine nimet, kimine zahmet, kimi yürekte, kimi kürekte...
Sayfa 203·Kitabı okudu