Ede akgun

Ede akgun
@Ede2
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bugün mutfaktaki o çatlak fincana bir dal papatya koydum. Hayat tam da böyledir işte; kırık dökük yanlarımızı bir güzellikle örtme çabası...
Alıntı
Ede akgun
Örtmek zorundaymışsın kırık dökük olarak kabul etmek neden bu kadar zor?