Bugün benim 22. Yaş günüm. Ve kendime yıllar sonra okuyabilmek için bir mesaj bırakmak istiyorum.
Öncelikle iyi ki varsın İlayda. Ve iyi ki hala içindeki o küçük cimcimeye çok iyi bakıyorsun. istediğin, olmaktan keyif aldığın yerlerdesin şuan. Hayallerine adım adım yaklaşıyorsun. Merak etme derslerin çok iyi durumda . Aşka gelicek olursa o mesele baya karışık. İki gün önce aşka tövbe etmiş olabilirsin ama olsun, aşk mevzusu o kadar büyük bir problem değil 😂 Seninle her zaman gurur duyuyorum. O küçük ileyda seni gözleri yaşlı her zaman seviyor olacak. 💕