“Kimse hayatından memnun değil.herkes derin bir huzursuzluk içinde kıvranıyor; daha iyi bir hayata ulaşmak istiyor ama o yeni hayatın ne olduğunun da farkında değil.”
“Çünkü benim içtenlikle sevdiğim insanların sayısı fazla değil, sevdiklerimse bundan daha az. Hayatı tanıdıkça hoşnutsuzlaşıyorum. Kimsenin göründüğü gibi olmadığını zeki ya da iyi görünenlerde bile güven olmayacağını gün geçtikçe daha iyi anlıyorum “