Edjümm

Edjümm
@Edjumm
İnceliklere müptelayız
"Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne bileyim işte, gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki... Oğuz Atay
"Xururuca!" -"Ne var?" "Ağlamak kötü birşey mi?" -"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
“Sen iyi birisin diyorlar sen halledersin sen yaparsın sen affedersin sen sen sen. Her şeyi sana yıkıyorlar bir zaman sonra özür dilesin de affedeyim diye gözünün içine bakıyorsun insanların. salaksın çünkü daha iyi biri olmaya çalışıyorsun.“