Edq mia

Edq mia
@Edqmia
Herkesin bir yıldızı varsa eğer şu felekte, benimki çok çok uzakta, donuk ve küçücük bir şey olmalı.
Reklam
Fakat esas dehşet verici olan ne tamamen diri ne tamamen ölü olmaktı.
Anladım ki diğer insanlarla koca bir uçurum var aramda , o yüzden sessiz kalmam ve kendime saklamam gerek düşüncelerimi.

Edq mia

, bir kitap okudu
8/10
·112 syf.·
2022 19. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma