“Ben artık hiç kimseye sonsuz güvenmiyorum. Hiç kimseyi de koşulsuz sevmiyorum. Ne yazık ki böyle düşünmeme sebep olanlar hem sonsuz güvendiklerim hem de koşulsuz sevdiklerimdi. Yeter ki ayağın bir kere takılmasın, yeter ki bir kere düşmeye gör. İlk tekmeyi işte o yere göğe sığdıramadıklarından alıyorsun. Ne yazık ki insanlar nankör, bunu onlara en çok ihtiyacın olduğu zaman anlıyorsun.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatta her şey muhteşem bir ahenk içinde... Nedenler ve sonuçlar üzerine kurulmuş bu düzende her insan görevini yerine getiren birer parçadır sadece. Yapılan hatalar, onca çabanın sonunda ulaşılan zaferler, verilen kayıplar olması gerekenden başka bir şey değil aslında. Çünkü bu kusursuz döngüden sıyrılmak ya da olması gerekene aykırı davranmak imkânsızdır. Bu yüzden yüreğinin doğru kabul ettiğini yapmalı insan...