Esra Öztürk

Esra Öztürk
@Eeaf
Ben üç yaşında yaşadığım o bozgunu asla unutamadım.Hiçbir yerim kanamamıştı.Ama yüreğim kan revan içindeydi.Ve bugüne kadar hiç dinmedi o sızılı kanama...
Sayfa 38 - Doğan Kitap·Kitabı okuyor