E.

E.
@Eecc
Ellerim çiçek kokuyor diye, beni çiçek koparmakla suçladılar, hiç kimse belki gül dikmişimdir diye düşünmedi
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölüm, bir hayata son veriyor; ama bir ilişkiyi bitiremiyor..."
İçtenlikten uzak, asla sürekliliği olmayan insan ilişkileri. Hepsi yerin dibine batsın!
Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter.
Ölmekten müthiş bir şekilde korkuyordu çünkü henüz gerçek anlamda yaşamamıştı.